top of page

צריך מזל כדי לפגוש בונה אתרים שמבין גם בשיווק עסקים

כמו חנות באמצע העיר

גוגל הוא כמו רחוב ראשי סואן ורועש בעיר, שאליו מגיעים אנשים שמחפשים מוצרים או שירותים.

האתר שלך הוא בדיוק כמו חנות פיזית באמצע הרחוב.

ועכשיו נשאלת השאלה: האם היית משאיר את הבניה והניהול של החנות שלך בידיים חובבניות?

מה היית כותב בשלט שתלוי מחוץ לחנות? - זוהי הכותרת הראשית באתר שלך

באיזה צבע היית צובע את החנות? זהו הצבע שצריך לבחור ללוגו ולאתר שלך

איזה מוצר או שירות היית שם בחלון הראווה שלך? זהו המוצר / השירות שצריך להיות הכי בולט באתר

איפה הכסף? מה הכי ריווחי? באיזה נישה אתה מומחה באיזו פחות? איך היית מסדר את המוצרים או שירותים בחנות פיזית? כך בדיוק צריך לסדר אותם באתר - בצורה היררכית. 

אם באתר יהיו תמונות יפות (כמו שכולם שמים) ותאור השירות יהיה כתוב כמו שכולם כותבים אז למה שהלקוח יבחר בך? וגוגל יקדם את העסק שלך? 

אם תהיה כמו כולם אז אולי יגיעו אליך רק הלקוחות שגרים הכי קרוב אליך. ככה זה עובד עם חנות פיזית, וגם עם אתר. 

אם תאור השירות  שלך, לדוגמה: "טיפולים לרכב - מטפלים בכל סוגי הרכבים", יהיה בדיוק כמו תאור השרות של המוסך המתחרה שלך - אז איך הלקוח ידע במי לבחור? איך גוגל ידע את מי לקדם? 

mercedes.png

האם את מרצדס היית משאיר בידיים של חובבנים? 

ההשקעה הטובה ביותר שכל עסק יכול לעשות היא אתר האינטרנט שלו.

מחקרים מוכיחים שעיצוב מרשים כתיבה איכותית גורמים לגולשים להישאר פי 3 יותר זמן באתר, לחזור ולהתקשר אליך.

תאר לך שהיית רוצה לקנות מכונית ולמכוניות לא היה שם, לא צורה מרשימה, לא מוניטין שמעיד על איכותה, איך היית יכול לשאול כמה עולה מרצדס? 

לא רק שהאתר עצמו חשוב ביותר להצלחת העסק, אלא המיתוג של העסק הוא קריטי, מיתוג, בידול, ייחוד הם דרכים מצוינות לבלוט באינטרנט. כמו מרצדס באמצע העיר.

ידוע לכל שצריך לבנות אתר עם דפים שמנועי חיפוש ידעו לקרא ולהבין, עם פיזור וחלוקה נכונה של מילות החיפוש.

 

אבל לפני זה, צריך להגדיר מה המטרה שלך, מה תרצה להשיג: שיתקשרו אליך? שירכשו באתר עם כרטיס אשראי? שירשמו לרשימת תפוצה?

 

מכיר את אמזון? לפניו היו המון אתרים שמכרו ספרים (ומוצרים אחרים) באינטרנט, אבל היתרון של אמזון הוא בכך שהוא אתר מועיל באמת! ולא רק מוכר ספרים. יש בו טונות של אינפורמציה שמועילה גם אם לא קונים באמזון, אם ראית ספר שמעניין אותך אפשר לשמור את האינפורמציה עליו לאחר כך, אפשר לקרא תקציר של הסופר, אפשר למצוא חוות דעת של גולשים, למכור מוצרים ועוד.  

 

האם אמזון יהיה מצליח אם תהיה לו רק רשימה של ספרים? בלי אינפורמציה מועילה ושימושית למבקרים? בהחלט לא.

בנוסף, אמזון בנו אתר ידידותי לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים כשהדפים באתר בנויים בהתאם למילות חיפוש. 

הצעת מחיר לבניית אתר:

מחיר לאתר 5 עמודים הכולל:

הבנת העסק ואיפיון אתר, כתיבת תוכן, תמונות, וידאו, אופטימיציה לגוגל, הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות (החוק מחייב אותך, הלקוח), טופס התקשרות בכל עמוד, התאמה לסמארטפון ושאר מוביילים, גלריית תמונות, אפיקציות כמו: ווטסאפ ווייז. ועוד הפתעות. והכי ראש גדול!

רק 2500 ש"ח + מע"מ. עד 5 תשלומים.

כל התוכן שהופך את האתר שלכם למצויין – "אז מה כותבים?!"

ידוע לכל שצריך לבנות אתר עם דפים שמנועי חיפוש ידעו לקרא ולהבין, עם פיזור וחלוקה נכונה של מילות החיפוש.

 

אבל לפני זה, צריך להגדיר מה המטרה שלך, מה תרצה להשיג: שיתקשרו אליך? שירכשו באתר עם כרטיס אשראי? שירשמו לרשימת תפוצה?

 

מכיר את אמזון? לפניו היו המון אתרים שמכרו ספרים (ומוצרים אחרים) באינטרנט, אבל היתרון של אמזון הוא בכך שהוא אתר מועיל באמת! ולא רק מוכר ספרים. יש בו טונות של אינפורמציה שמועילה גם אם לא קונים באמזון, אם ראית ספר שמעניין אותך אפשר לשמור את האינפורמציה עליו לאחר כך, אפשר לקרא תקציר של הסופר, אפשר למצוא חוות דעת של גולשים, למכור מוצרים ועוד.  

 

האם אמזון יהיה מצליח אם תהיה לו רק רשימה של ספרים? בלי אינפורמציה מועילה ושימושית למבקרים? בהחלט לא.

בנוסף, אמזון בנו אתר ידידותי לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים כשהדפים באתר בנויים בהתאם למילות חיפוש. 

עם WIX או WordPress 

יש מערכות שמתאימות לאתרים שצריכים להראות הרבה תמונות.
יש מערכות שמתאימות למי שרוצה לעדכן תכנים בעצמו.
יש מערכות שמתאימות לחנויות עם אפשרות רכישה אונליין
ויש כאלה שמתאימות לאתרי תדמית שייצגו אתכם בכבוד.
כולן מתאימות לכל סוגי המסכים (סמארטפון, מחשב, טאבלט וכו').

אז כשאתם מתלבטים בין כל האפשרויות המוכרות כמו:

WordPress ,WIX, ג'ומלה, שופיפיי, התשובה היא בדרך כלל ברורה לאחר שיודעים להגדיר במדויק את המטרות האתר.

bottom of page